NICORETTE® - For every cigarette there's a NICORETTE® - Print Logo

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.

Nasveti za prenehanje kajenja

Če začutite, da potrebujete motivacijo, se spomnite: NICORETTE® vam lahko pomaga!

Zavedamo se, kako težko je prenehati kaditi, zato smo zbrali kar nekaj nasvetov bivših kadilcev, ki so že uspešno prenehali kaditi.
 
Mogoče bodo pomagali tudi vam. 

Ostanite pozitivni

Razmišljajte pozitivno

Ko si zaželite prižgati cigareto, pričnite razmišljati o nečem drugem, prijetnem dnevu v naravi, dobri večerji ali lepih spominih. Manj kot razmišljate o kajenju, lažje boste ostali brez cigarete.

Bodite pozitivni

Sestavite si seznam razlogov, zakaj hočete prenehati kaditi in ga postavite nekam, kjer ga boste videli. Če boste pisali neke vrste dnevnik, si boste pomagali premagati tiste trenutke, ko se zmanjša volja za prenehanje.

Premagajte težave še preden te nastopijo

Pojav negativnih misli je običajen. Zdaj je čas, ko boste potrebovali svojo odločnost bolj kot kadarkoli prej.

Razmišljajte o sebi kot o nekadilcu, ne pa kot o prikrajšanemu bivšemu kadilcu

Če uporabljate NICORETTE® zdravilni žvečilni gumi, boste verjetno ugotovili, da bi raje držali cigareto v roki. Po drugi strani pa boste s prenehanjem kajenja ugotovili, da sta se vonj in okus izboljšala, zato boste pri jedi bolj uživali. Ne tvegajte z eno samo cigareto.

Volja in kontrola

Prevzemite kontrolo

Uporabljate lastno voljo in se vprašajte »Kako močno resnično potrebujem cigareto?« Spomnite se vseh razlogov, zakaj ste se sploh odločili za prenehanje kajenja. Ali res želite vreči stran ves trud, ki ste ga vložili do sedaj?

Spopadanje s krizo

Prišli bodo trenutki, ko se boste počutili, da želite odnehati in prižgati cigareto ali pokaditi več, če ste se odločilli za postopno zmanjševanje. Morda so povod osebne težave, kot prepir doma ali stres v službi.

Vaša volja je ključ do uspeha

Če menite, da vam nikotinska nadomestna terapija ne daje pričakovanih rezultatov, se pogovorite s svojim farmacevtom, ki vam bo znal svetovati o pravilni uporabi NICORETTE®. Po potrebi vam bo predlagal alternativni produkt. Spomnite se; vaša volja je še vedno odločilna, ko se odločite za prenehanje in uporabo NICORETTE®.

Izognite se skušnjavam

Izogibajte se stimulatorjem

Vedite, da alkohol in kava običajno vzbudita željo po cigareti. Če vam alkohol zmanjšuje voljo, se ga poskusite izogibati, omejite uporabo čaja in kave na par skodelic na dan. Pijte raje brezkofeinsko kavo, vodo ali sadne sokove.

Odstranite vse vabe

Ne dovolite, da vas sproščeno okolje na dopustu ali večeri po službi, zapeljejo v skušnjavo in uničijo vaš trud z eno samo cigareto.
Vedite, da bo tudi ''občasna cigareta'' le poslabšala stanje in povečala željo po novi cigareti.

Zapolnite svoj čas

Kadarkoli začutite željo po kajenju, zaposlite svojo glavo z drugimi mislimi in ostanite aktivni. Zgodaj zvečer se pogosto pojavijo najtežji trenutki. Poiščite nov hobi ali se rekreirajte. Ne pozabite; želja po cigareti bo ostala le nekaj minut, ne vdajte se!

Nadomestite cigareto

Če ste v družbi, poskusite z brezalkoholno pijačo, da boste imeli vedno zasedene roke. Žvečenje navadnega žvečilnega gumija ali uživanje bonbonov vam lahko pomaga, da se uprete želji po cigareti. Cigareti se lahko uprete tudi z nikotinsko nadomestno terapijo v obliki NICORETTE® zdravilnega žvečilnega gumija ali obliža.

Ni vam potrebno kaditi, da se lahko sprostite

Poiščite nove načine sproščanja in spopadanja s stresom kot so globoko dihanje, redni odmori ali rekreacija. Kanite nekaj kapljic sproščujočega sivkinega olja v vašo kopel ali na vaš vzglavnik preden odidete spat.

Dieta in rekreacija

Rekreirajte se

Pojdite na sprehod, teči ali plavati, toda brez pretiravanja. Fizična aktivnost je odličen način, da se spopadete s stresom, hkrati boste postali tudi bolj fit.

Jejte normalno in se držite običajnega jedilnika

Željo po cigareti se pogosto napačno zamenjuje z napadi lakote. Če ste bolj lačni kot običajno ali vas skrbi, da boste pridobili na telesni teži, se izogibajte visoko kaloričnih prigrizkov kot je čokolada. Pri sebi imejte dosti sadja in zelenjave. Spomnite se, da ima tudi vaš farmacevt lahko nekaj koristnih nasvetov za vas.

Nagradite se

Ko boste prenehali kaditi, boste imeli več denarja. Shranite ga in celotni znesek bo morda podoben povišici na delovnem mestu. Porabite ga tako, da si privoščite nekaj lepega.

 

Ne bodite panični

Vedite, da niste sami

Dragocena podpora vaše družine in prijateljev vam je na voljo. Tudi vaš zdravnik ali farmacevt sta na voljo za svetovanje. Če se boste kdaj želeli vdati, ne pozabite, da se k njim vedno lahko obrnete po pomoč.

Če sprva ne gre…

Spodrsljaji se zgodijo, ne obupajte. Veliko bivših kadilcev običajno poskuša večkrat preden jim dokončno uspe. Vzemite spodrsljaj kot začasni korak nazaj in ne kot poraz. Če boste jemali spodrsljaj kot izkušnjo, iz katere se lahko nekaj naučite, naslednjič do spodrsljaja ne bo prišlo.